Ponúkame vám odpovede na najčastejšie otázky našich pacientov.
Máte stanovené ordinačné hodiny, alebo je nutné sa objednať? "Máme určené ordinačné hodiny, ale každý pacient sa musí telefonicky objednať a dohodnúť si presný termín.
Tiež ponúkame možnosť rezervácie termínu cez aplikáciu vcakarni.sk,
kde si sami bezplatne môžete zvoliť terapeuta, vyšetrenie alebo terapiu a vybrať voľný termín.
Snažíme sa pacientom vychádzať v ústrety a prispôsobiť sa ich možnostiam. Ak sa pacient nemôže dostaviť na stretnutie v dohodnutom termíne je potrebné, aby sa včas odhlásil, prípadne sa preobjednal.
Ak pacient na stretnutie mešká, bude možné sa mu venovať len do nasledujúceho termínu ďalšieho pacienta."
Aké sú čakacie lehoty pre určenie termínu stretnutia? "Zvyčajne objednávame pacientov na 2-3 týždne dopredu. Preto je dôležité neodkladať rezerváciu termínu.
Ak má pacient vážny akútny problém, určite mu navrhneme najskorší možný termín.
Ak sa iný pacient odhlási zatelefonujeme vám a navrhneme tento uvoľnený termín."
Zdravotnícke výkony sú hradené zdravotnou poisťovňou, alebo si všetky výkony hradí pacient sám? "Zmluvu so zdravotnou poisťovňou uzatvorenú nemáme, preto si všetky výkony hradí pacient podľa cenníka."
Je potrebné si na stretnutie priniesť odporúčanie lekára? "Nie, odporúčanie lekára nie je nutné si priniesť, ale ak máte s dispozícii nejaké výsledky odborných vyšetrení môžete ich priniesť. Počas konzultácií nám vytvoria lepší obraz o vašom zdravotnom stave."